[ultimatemember form_id="42865"]

LOGO_LUPA_web

Milijon objav z besedami #ifeelsLOVEnia

7 januarja, 2019
Foto: Jošt Gantar www.slovenia.info

Slovenska turistična organizacija (STO) je pred dnevi na družbenih omrežjih zabeležila milijonto objavo z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia. K temu je pripomogla kampanja Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, ki poziva prebivalce Slovenije in njene obiskovalce k razkrivanju manj znanih kotičkov naše dežele in njihovih posebnih doživetij.

 

Foto: Miha Vidrih, www.slovenia.info
Foto: Miha Vidrih, www.slovenia.info

 

Konec novembra so akdijo na regijski konferenci medijskih trendov SEMPL razglasili za najboljšo akcijo na družbenih omrežjih in ji podelili Zlati Sempler.

»Milijon objav kaže na izjemno uspešnost kampanje; pritegnila je številne obiskovalce in lokalne prebivalce, ki so se vanjo vključili z deljenjem svojih občutenj, ki so jim jih vzbudili različni kraji po Sloveniji, aktivnosti in doživetja. Vsak od njih je postal ambasador slovenskega turizma in želimo si, da bi bilo takšnih ambasadorjev še več. Ob zagonu kampanje smo si zadali cilj, da želimo doseči 2 milijona objav, in veseli nas, da smo jih do konca leta dosegli milijon. Kampanja Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo je izpostavila predvsem kotičke s čudovitimi naravnimi in kulturnimi znamenitostmi, ki pa so manj obiskani,« je povedala mag. Maja Pak, direktorica STO.

 

Foto: Jošt Gantar www.slovenia.info
Foto: Jošt Gantar
www.slovenia.info

Nacionalna promocijska kampanja Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo poteka na trenutno najbolj ključnih komunikacijskih kanalih: na družbenih omrežjih Instagram, Facebook, Twitter in YouTube ter na osrednjem slovenskem turističnem portalu  www.slovenia.info. Kampanja je  generirala 600.000 novih objav, pred njenim pričetkom jih  je bilo namreč na družbenih omrežjih 400.000, označenih s ključno besedo #ifeelsLOVEnia. Objave so dosegle 133 milijonov uporabnikov svetovnega spleta.

Foto: Iztok Medja www.slovenia.info
Foto: Iztok Medja
www.slovenia.info

Spletna stran kampanje je prinesla tudi namige za obisk skritih kotičkov Slovenije; v okviru te rubrike je bilo obširneje predstavljenih 24 krajev in znamenitosti: Vipavska dolina, Kočevsko, Olimje, Štanjel, dolina Kamniške Bistrice, vodni park Radlje ob Dravi, Kranj, Pomurje, Koper in Žusterna, Pohorje, Idrija, reka Krka, Strunjanski klif, Posavski muzej, dolenjske zidanice, Kozjansko, Rogaška Slatina, Laško, Dobrna, Ptuj, stara trta v Mariboru, Topolšica, doživljajski park Vulkanija in Stari grad Celje.

(vir: STO)

(Visited 101 times, 1 visits today)